sobota, 23 marca 2013

wrześniowe Double Trouble :))))))

Mój wrzesień zajął miejsce listopada i chyba mnie tym pokarało, bo zobaczcie do czego prowadzi nieuwaga:


:))))))))))))))))))
Ścieg nie jest wbrew pozorom trudny. Jak się wpadnie w rytm to dobrze idzie! (świetnie do tego pasuje muzyka w rytmie walca, polecam!) A double trouble to tylko taka parafraza nazwy ściegu Double Fan Doubled.

Na szczęście porażki mnie motywują, więc po jednym cięciu nożyczek i wypruciu nici, powstała prawidłowa wersja (standardowo pokazuję trójwymiarek):



A tak wygląda dotychczasowy postęp:



Kalliope dziękuję za uznanie obrazu :) ja cały czas mam w głowie AH, ale wizja czekania jeszcze przez 2 miesiące na odpowiednie materiały gasi mój zapał :(

Katarzyna G, Daniela, haftytiny dziękuję wam! :)

minty lemon dokładnie! dla każdego coś miłego ;)

5 komentarzy:

piegucha pisze...

Ojej, najpierw nie zajarzylam o co chodzi z tym bledem:P Moj mozg juz ledwo dycha:(
Fajnie Ci calosc wychodzi:)

HaftyTiny pisze...

nie znam się na tej technice to i błędu nie widzę, trzeba było siedzieć cicho;)))) dla mnie piękne!

Magda Juchniewicz pisze...

Z życzeniami Radosnych nadchodzących Świąt, pełnych miłości i Bożego Błogosławieństwa prosze przyjmij ode mnie skromny ale jakże wdzięczny prezent w postaci wyróżnienia Twojego Bloga. Pozdrawiam serdecznie Magda Jenouvelle

Daniela pisze...

Ojej, piękny haft, tak naprawdę nie próbowałam tej techniki, a mam wielką ochotę!Serdeczne życzenia Wesołego Alleluja oraz dużo zdrowia
i pogody ducha!

Unknown pisze...

Wesołego Alleluja :)