środa, 20 maja 2020

Rumianki i światła Ramadanu

Witajcie!
Jakiś czas temu wybrałam się do IKEA kupić kilka ramek na obrazki, żeby wszystkie miały te same kolory. Dzięki temu jakoś szybciej idzie haftowanie i zapełnianie nowych ramek ;) Obecnie na tapecie znalazł się bukiecik polnych kwiatów z Orchidei i wygląda to na zatrzęsienie rumianków, które bardzo lubię!


 A podczas jazdy samochodem zrobiłam kilka zdjęć żeby pokazać wam jak fajnie udekorowane jest Abu Dhabi podczas Ramadanu, który trwa od 24 kwietnia i kończy się w ten piątek (potem jest 5 dni świętowania zwanego Eid Al Fitr). 




 A w jednej z galerii handlowych jeździ taki bezosobowy robocik i sprawdza temperaturę ludziom:
Pozdrawiam mocno!

10 komentarzy:

violka pisze...

Rumiankowo :) Śliczny obrazek masz.
Te światełka wszystkie przypominają nasz okolice Bożego Narodzenia... Ładny widok :)

Piegucha pisze...

Mnie tez przypomina sie Boze Narodzenie:) I Ketrzyn, jak przyjechalam w styczniu to byl tak pieknie ozdobiony dzieki Philipsowi.
Hafcik bardzo mi sie podoba, w koncu kilka lat temu go testowalam :P
A ramki z IKEI tez lubie :D Szybkiego i milego ich zapelniania!

Natalia pisze...

Cos pięknego, kocham rumianek ☺ Piękne fotki, a ten robocik to świetny pomysł ☺

HaftyTiny pisze...

Uroczy hafcik:)

Jadwiga Król pisze...

Piękny uroczy hafcik:)Też w pierwszej chwili myślałam,że to zdjęcia z Bożego Narodzenia:)Pozdrawiam

Carolyna's world pisze...

Rumiankowy obrazek piekny a faktycznie miasto mega fajnie udekorowali :-)

Małgosia - "Sztuka w papilotach" pisze...

Uwielbiam wszelkiego rodzaju świetlne dekoracje :). Pięknie miasto wygląda!
Fajny pomysł z tym robotem, chyba mniej stresuje ludzi, niż jakiś kosmicznie odziany sanitariusz z termometrem.
Hafcik bardzo mi się podoba, śliczny bukiecik :).

Bohomazing pisze...

Ciekawą oprawę ma ten hafcik :) A co do światłek, powtórzę się po osobach powyżej, też mi się skojarzyły z Bożym Narodzeniem. Od razu wyobraziłam sobie zimne grudniowe wieczory, choć pewnie tam nie jest teraz zimno :)

damar5 pisze...

Przepraszam ,że o Tobie zapomniałam urodzinowo :(
Więc również z opóźnieniem ale bardzo szczerze życzę Ci zdrowia i szczęścia :)
Rumianki urocze ,kocham wszystkie kwiatki :)
Pot.Dana

The Primitive Moon pisze...

Haft jest śliczny!