sobota, 10 listopada 2012

Nowy projekt - Wieża Eiffla /\../\

Pora na odkurzenie pomysłu sprzed roku, by wyhaftować spory obrazek z Wieżą Eiffla w Paryżu. Ostatnio jestem nakręcona na francuskość i uroki dawnych lat, więc taka niedroga podróż w czasie i przestrzeni pomoże mi przetrwać coraz chłodniejsze jesienne dni :)))


Obrazek dostosuję kolorystycznie do mojego mieszkania, więc zamiast czerni będzie brąz a zamiast bieli- beż. Wyjdzie bardziej stonowana wersja, ale mam nadzieję, że równie efektowna! :))))))

5 komentarzy:

HaftyTiny pisze...

oj ja nawet myślę, że wyjdzie dużo lepiej, za dużo tu chyba czarnego, miłej podróży w takim razie życzę;))

Lidka (adzia1313) pisze...

Zapowiada się bardzo ciekawy haft. Czekam na pierwsze odsłony gotowych krzyżyków.

Unknown pisze...

Czekam ne efekty.... :)

Gośka pisze...

Ciekawa jestem jak to wyjdzie... :-)
Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Tak, na zdjęciach jest Most Milenijny, natomiast dzwoneczki nie wiem z czego są. Możliwe, że gliniane :-)

shibi pisze...

:) piękny wzór doprawdy ładnie się prezentuje... a klimat czuję podobny więc tym bardziej się zachwycam :)