sobota, 12 sierpnia 2017

paczka z PL 馃摨 i Burj Khalifa

Kt贸偶 nie lubi tego momentu w Wigili臋, gdy po wieczerzy nast臋puje czas rozpakowywania prezent贸w? Ja odk膮d zamieszka艂am w Emiratach prze偶ywam te chwile 3 razy do roku 馃巹 馃巹馃巹
Co jaki艣 czas rodzice przesy艂aj膮 nam z Polski rzeczy nie do dostania w Emiratach, typu smaki z dzieci艅stwa i ksi膮偶ki w ojczystym j臋zyku. Ostatnio zrobi艂am zakupy przez internet i mam kilka nowych zestaw贸w do wyszywania.
Post臋py w pracy nad Magnoli膮 jako艣 tam przybywaj膮...

 
A ostatnio byli艣my na najwy偶szym wie偶owcu 艣wiata, zobaczcie jak ma艂e wydaj膮 si臋 ulice i domy w dole... Dojechali艣my na 125-te pi臋tro, a to przecie偶 nie koniec! Burj Khalifa ma ponad 800m wysoko艣ci. Wstawiam wam fotk臋 na dzielnic臋 finansow膮, w kt贸rej pracuj臋. Wida膰 te偶 morze oraz piach, piach, piach, c贸偶... pustynia! ;)))


8 komentarzy:

Piegucha pisze...

Widok przerazajacy:P Tez nieco pojezdzilam na widokowych budynkach, najwyzszy w Toronto, ale moj lek wysokosci daje mi nieco w kosc, zwlaszcza w zewnetrznych windach :(
Zakupy super, widze ze podobaja nam sie te same zestawy - slonecznik i polne kwiaty :)

damar5 pisze...

Zakupy swietne :) Widok obledny a jednoczesnie przerazajacy ,ta wysokosc ......
Magnolia piekna :)
Poz.Dana

musiak87 pisze...

Wow! Ale cudny widok, zazdroszcz臋:) Ale sama nie wiem czy da艂abym rad臋 spojrze膰 w d贸艂 z takiej wysoko艣ci;)))))
Pozdrawiam serdecznie!

Ma艂gosia - "Sztuka w papilotach" pisze...

Mocne wra偶enia! Ja wymi臋kam na wysoko艣ci dziesi膮tego pi臋tra :). Ale w sumie lubi臋 wielkie miasta, drapacze chmur, uliczny zgie艂k itd.
Hafciki, jak widz臋, przewa偶aj膮 kwiatowe - ja si臋 te偶 ostatnio kwiatkowo zafiksowa艂am, g艂贸wnie w akwarelach, ale chodzi mi te偶 po g艂owie haft z r贸偶ami... dawno nie haftowa艂am,chyba zaczynam za tym t臋skni膰 :).

violka pisze...

Zakupy wspania艂e, szczeg贸lnie karteczki z pomalowanym t艂em bazy :)
A widok? No c贸偶, wielkomiejski. Najpierw jest "wow". Dopiero na drugi rzut okiem, cz艂owiek widzi t臋 dziwn膮 sepiow膮 kolorystyk臋... piach, piach, jak m贸wisz.
Pozdrawiam :)

Magiczny 艢wiat Krzy偶yk贸w pisze...

Jak ja kocham takie zakupy! Pi臋kne zestawy zam贸wi艂a艣. Ja te偶 z urlopu w kraju przytacha艂am kilka zestaw贸w.

Dagmara Fafi艅ska pisze...

Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam.

Jan 艢wi膮tek pisze...

Faktycznie samo otrzymanie paczki moim zdaniem jest czym艣 bardzo przyjemnym. Ja r贸wnie偶 lubi臋 zamawia膰 ca艂膮 mas臋 r贸偶nych rzeczy przez Internet. Jaki艣 czas temu czyta艂em r贸wnie偶 na stronie https://www.sendit.pl/blog/sciezka-transportu-paczki-od-nadawcy-do-odbiorcy jak wygl膮da droga paczki od momentu kiedy co艣 zam贸wimy.