sobota, 12 sierpnia 2017

paczka z PL 馃摨 i Burj Khalifa

Kt贸偶 nie lubi tego momentu w Wigili臋, gdy po wieczerzy nast臋puje czas rozpakowywania prezent贸w? Ja odk膮d zamieszka艂am w Emiratach prze偶ywam te chwile 3 razy do roku 馃巹 馃巹馃巹
Co jaki艣 czas rodzice przesy艂aj膮 nam z Polski rzeczy nie do dostania w Emiratach, typu smaki z dzieci艅stwa i ksi膮偶ki w ojczystym j臋zyku. Ostatnio zrobi艂am zakupy przez internet i mam kilka nowych zestaw贸w do wyszywania.
Post臋py w pracy nad Magnoli膮 jako艣 tam przybywaj膮...

 
A ostatnio byli艣my na najwy偶szym wie偶owcu 艣wiata, zobaczcie jak ma艂e wydaj膮 si臋 ulice i domy w dole... Dojechali艣my na 125-te pi臋tro, a to przecie偶 nie koniec! Burj Khalifa ma ponad 800m wysoko艣ci. Wstawiam wam fotk臋 na dzielnic臋 finansow膮, w kt贸rej pracuj臋. Wida膰 te偶 morze oraz piach, piach, piach, c贸偶... pustynia! ;)))


6 komentarzy:

Piegucha pisze...

Widok przerazajacy:P Tez nieco pojezdzilam na widokowych budynkach, najwyzszy w Toronto, ale moj lek wysokosci daje mi nieco w kosc, zwlaszcza w zewnetrznych windach :(
Zakupy super, widze ze podobaja nam sie te same zestawy - slonecznik i polne kwiaty :)

damar5 pisze...

Zakupy swietne :) Widok obledny a jednoczesnie przerazajacy ,ta wysokosc ......
Magnolia piekna :)
Poz.Dana

musiak87 pisze...

Wow! Ale cudny widok, zazdroszcz臋:) Ale sama nie wiem czy da艂abym rad臋 spojrze膰 w d贸艂 z takiej wysoko艣ci;)))))
Pozdrawiam serdecznie!

Sztuka w papilotach pisze...

Mocne wra偶enia! Ja wymi臋kam na wysoko艣ci dziesi膮tego pi臋tra :). Ale w sumie lubi臋 wielkie miasta, drapacze chmur, uliczny zgie艂k itd.
Hafciki, jak widz臋, przewa偶aj膮 kwiatowe - ja si臋 te偶 ostatnio kwiatkowo zafiksowa艂am, g艂贸wnie w akwarelach, ale chodzi mi te偶 po g艂owie haft z r贸偶ami... dawno nie haftowa艂am,chyba zaczynam za tym t臋skni膰 :).

violka pisze...

Zakupy wspania艂e, szczeg贸lnie karteczki z pomalowanym t艂em bazy :)
A widok? No c贸偶, wielkomiejski. Najpierw jest "wow". Dopiero na drugi rzut okiem, cz艂owiek widzi t臋 dziwn膮 sepiow膮 kolorystyk臋... piach, piach, jak m贸wisz.
Pozdrawiam :)

Ma艂gorzata Zoltek pisze...

Jak ja kocham takie zakupy! Pi臋kne zestawy zam贸wi艂a艣. Ja te偶 z urlopu w kraju przytacha艂am kilka zestaw贸w.