piątek, 3 stycznia 2020

Last Exit

Witajcie w Nowym Roku 2020! Wszystkiego najlepszego, będzie on cudny i sprzyjał nam w naszych planach! (tak sobie życzmy!)

Zobaczcie jakie niesamowite pomysły mają w Emiratach na toalety ;) Nie wiem co ja mam że wrzucam tu fotki z ciekawymi miejscami gdzie każda królowa chadza piechotą, ale one tutaj ani trochę nie są zaniedbywane, o nie! W końcu to miejsca, gdzie kobiety które wszędzie chodzą okryte czarnymi abayami mogą je zrzucić, poprawić włosy i być na chwilę odkryte (poza swoimi domami oczywiście).

Tutaj toalety na Last Exit, miejscu gdzie kończy się Dubaj trasą na Abu Dhabi, klimaty industrialno końcoświatowe, z dużą dozą recyklingu sprzętu do budowy:


(poniżej umywalki! :P)
(wejścia do toalet)
(a tu kompleks rekreacyjny, można w coś pograć, można coś zjeść)
A tu już Abu Dhabi gdzie spacerujemy wieczorami przed snem
Jako fanka, nie mogłam się oprzeć zrobić fotki wystawie w jednym ze sklepów z ciuchami ;)
I ukończony zimowy obrazek

Dobranoc!

7 komentarzy:

Iwona pisze...

Recykling pierwsza klasa! Bardzo mi się podoba.
I Twój zimowy widoczek pięknie się prezentuje :-)
Wszystkiego dobrego na ten rok Ci życzę 😃

Piegucha pisze...

Hmm, bardzo ciekawe miejsce🤣🤣🤣 dzieki za dzielenie sie takimi ciekawostkami! A kartka super!

Hafty Agaty pisze...

Ciekawe miejsce 😀 super jest Twój zimowy widoczek, lubię takie klimaty 😀🌨☃️⛄❄

Małgosia - "Sztuka w papilotach" pisze...

No, no, nie spodziewałam się w tym kraju takiego odlotowego designu :))). Fajne pomysły, zupełny kontrast do tego przepychu toalet hotelowych, które kiedyś pokazywałaś, mnie się podoba taka różnorodność :). Ten wieczór nad wodą - przepiękny klimat, fantastyczne widoki!
Hafcik śliczny, widoczek bardziej zimowy niż ta nasza polska zima bez płatka śniegu (podobno tylko w górach trochę poprószyło, u mnie śniegu zero, pięć stopni na plusie, a bywa i więcej).

Jadwiga Król pisze...

Wowwww!!!Kompletne zaskoczenie ale pozytywne:)Śliczny haft!!!Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)Pozdrawiam

violka pisze...

Ale odjechane! Totalne zaskoczenie pewnie po otwarciu drzwi takiego przybytku ;)
Zimowy obrazek w Twoim wykonaniu jest przepiękny :) Buziaki na ten cały rok!

Bohomazing pisze...

Fajny ten recyklingowo-apokaliptyczny design:) A na ciuchy w potterowskim stylu widzę jest boom od jakiegoś czasu