poniedzia艂ek, 31 sierpnia 2020

Tu szata zdobi cz艂owieka 馃拑

Witajcie!
A co powiecie na to? Takie stroje to raczej wyj艣ciowe, ale mi艂o popatrze膰, prawda?
Laseczki u偶ywa si臋 przy tradycyjnych ta艅cach








Niekt贸re poni偶sze stroje cudne, co? Jednak raczej nie widzi si臋 tych stroj贸w na ulicy, zazwyczaj s膮 one ukryte pod abayami (czarna suknia narzucona na taki str贸j - czasem mo偶na dostrzec pi臋knie haftowane wyko艅czenia r臋kaw贸w lub d贸艂 sukni - u tych bardziej "frywolnych" Emiratek :P)








Hafciarsko mam akurat ma艂y przest贸j, ale by膰 mo偶e uda mi si臋 co艣 doko艅czy膰 we wrze艣niu :) Pozdrawiam upalnie! (Dzi艣 by艂o 52st)

5 komentarzy:

Ma艂gosia - "Sztuka w papilotach" pisze...

O ja piernicz臋, 52 stopnie! U nas na szcz臋艣cie przerwa w upa艂ach, ale wrzesie艅 ma by膰 s艂oneczny. Mam nadziej臋 jednak, 偶e nie tak gor膮cy jak lipiec i sierpie艅. Ja zdecydowanie jestem Cz艂owiekiem P贸艂nocy :).
Stroje pi臋kne i takie eleganckie. Podoba mi si臋 umiar w ilo艣ci ozdobnych element贸w na tych szatach, zw艂aszcza wobec bizantyjskiego przepychu bi偶uterii, kt贸r膮 pokazywa艂a艣 poprzednim razem :).
Od haft贸w trzeba czasem odpocz膮膰. A jak Twoje malowanie? Lempicka sko艅czona? Tak mi si臋 przypomnia艂 ten obraz u Ciebie, bo u doktora We艂ny jest lekcja malowania autoportretu Lempickiej w samochodzie. Mo偶e te偶 kiedy艣 si臋 przymierz臋 :).
Pozdrawiam serdecznie!

Natalia pisze...

Niekt贸re rzeczywi艣cie pi臋kne, zw艂aszcza te z falbanami przy r臋kawach. 艢wietne zdj臋cia, 艣wietnie ogl膮da艂o si臋 co艣 zupe艂nie innego:)

Klaudek884 pisze...

Hej:) Gdzie jeste艣, 偶e masz taki dziki upa艂? Stroje pi臋kne, tak膮 czerwon膮 d艂ug膮 sukni臋 bym ubra艂a:D

Bohomazing pisze...

52 stopnie... i pomy艣le膰, 偶e ja narzekam, gdy jest 30! :D Bardzo mi si臋 podobaj膮 wzory na tych strojach, eleganckie, ale bez przesadyzmu. Nie nale偶臋 do ludzi, kt贸rzy lubi膮 si臋 obnosi膰 z ubraniami bi偶uteri膮 etc, ale i tak ci臋偶ko mi zrozumie膰, 偶e mo偶na kupowa膰 co艣 takiego i chowa膰 pod innym ubraniem.

violka pisze...

Pi臋kne te stroje. Cudnie wyko艅czone, ze smakiem. Bardzo mi si臋 podobaj膮. Buziaki!