niedziela, 10 marca 2013

Pierwsze spotkanie z nową techniką :)))

Postanowiłam spróbować czegoś nowego. Padło na needlepoint. Ponad miesiąc temu zamówiłam niezbędne przybory w sklepie z USA. Niestety wysyłka trwa nadal i nie wiem, kiedy dostanę ją do domu. A jako że jestem deczko niecierpliwa, postanowiłam chałupniczo zacząć na tym co mam: Aida i zwykłe muliny. Oto przygotowania do wyzwania Flower of Italy (wraz z styczniową częścią wzoru):

 A tu już zrobiony luty

Bardzo fajna technika :)) Mam nadzieję, że moje zamówienie szybko dotrze i następne wzory będą już na monokanwie.

2 komentarze:

piegucha pisze...

Fajne kolorki dobralas! Kurka, mnie tez od dawna podoba sie FOI! Ale chyba nie bede zdradzac xxx :P

minty_lemon pisze...

Nie mam pojęcia jak to zrobiłaś (nigdy nie słyszałam o tej technice), ale wygląda rewelacyjnie :)