wtorek, 11 czerwca 2013

Koniec bloga.

Nie mam ochoty na bloga.
Dziękuję.
Pa!

5 komentarzy:

minty_lemon pisze...

szkoda, bo fajne rzeczy pokazujesz
ale to Twój wybór, powodzenia! trzymaj się! :)

Daniela pisze...

Może jednak kiedyś ochota powróci.Ja też mam nie najlepszy czas! Pozdrawiam!

Unknown pisze...

Może kiedyś Tu wrócisz? Co? Ja poczekam.

Anonimowy pisze...

No wiesz!!!??? tak się nie robi koleżankom! Ja rozumiem że masz doła albo coś tam, albo Ci się nie chce, albo się dołujesz że niektórzy co chwila jakieś arcydzieła pokazują a Ty akurat nie masz weny... Nie porównuj się z innymi, nie narzucaj sobie tempa, nie podejmuj kategorycznych decyzji. Powiedz sobie i nam - robie przerwę, wrócę jak mi się zechce. Zobaczysz, ze bardzo szybko Ci się zechce :))) Ja tu czekam w każdym razie, a na pewno wiele innych osób też. Pokazywałaś fajne i piękne rzeczy, uwielbiam Twoje obrazy i opowieści o zmaganiach z hafciarską materią, poczucie humoru, kreatywność. Nie wygłupiaj sie, odpocznij od bloga i wracaj!

realizacjamarzen pisze...

Na pewno to tylko chwilowy brak weny, ale jak zrobi się cieplej to wróci Ci ochota, do dzielenia się swoimi dziełami z nami:)
Głowa do góry i do zobaczenia!:*