niedziela, 22 lipca 2018

Lipcowe leniwe dni

Hejka!

Ostatnio oglądaliśmy z mężem "Grę o Tron" od pierwszego do ostatniego odcinka, wszystkie 7 sezonów! Ja poraz pierwszy! Bardzo spodobała mi się i fabuła i kostiumy, oraz miejsca w których nagrywano odcinki. Podziwialiśmy miejsca, które odwiedziliśmy w Chorwacji, na Malcie, w Maroko a ja także w Hiszpanii - wspaniale było znowu zobaczyć miejsca gdzie robili ujęcia poszczególnych wymyślonych miast typu Królewska Przystań czy Dorne. Jeśli jeszcze nie widziałyście tego serialu (czy to tylko ja się ostałam?! ;) ) to polecam!

W międzyczasie przybyło magnolii:

 Oprawiłam Statek ramką z IKEA

I tak nam mijają lipcowe upały (do tej pory rekord to 52st, ale średnio jest ok. 45st):

Bardzo serdecznie dziękuję Tinie za szybką pomoc ze znalezieniem wzorku Tulipanów, po które sięgnę jak tylko skończę Magnolie, wspaniale że można było polegać na Twoim hafciarskim zbiorze :)

Pozdrawiam!

10 komentarzy:

inakus_ pisze...

Jakie kochane kociaki. :)

Jadwiga Król pisze...

Haft w oprawie wygląda ślicznie!!!Kotki podrap za uszkami:)Pozdrawiam

Piegucha pisze...

GoT na poczatku dosyc meczaca, ale jak sie przebrnie przez pierwszy sezon to juz jakos leci, nie? Tez zarazilam sie po kilku latach jak akurat nie mialam co w lecie ogladac:P A Vikings ogladalas? Tez niezle i zupelnie inne krajobrazy, ale tez nasze europejskie.
U mnie tez lato stulecia, bo w Nl upaly 30-35C to rzecz niespotykana, wszyscy narzekaja a ja sie ciesze :D

Anek73 pisze...

U nas też upały... Źle je znoszę :( Cudne te magnolie - uwielbiam! Muszę w końcu obejrzeć "Grę o tron"! Pozdrawiam :)

https://przystanek-klodzko.pl/

violka pisze...

Statek pięknie się prezentuje w oprawie :)
Magnolie rosną, to dobrze, bo są śliczne.
45 stopni - zabójstwo ;) trzymaj się tam dzielnie :)

musiak87 pisze...

Pocieszę Cię - nie jesteś jedyna, ja też nie oglądałam jeszcze "Gry o tron"!!! A też mam na to ochotę, bo słyszałam o nim mnóstwo dobrych opinii. Magnolie przepięknie zakwitły;) I statek równie pięknie się prezentuje. Jednak jak człowiek sam coś wytworzy, to nie zastąpi tego żadna gotowa rzecz, żaden gotowy obraz kupiony w sklepie. I nic nie zastąpi radości kiedy można codziennie patrzeć na ścianę oblepioną własnymi obrazami:)
Pozdrawiam upalnie!

Hafty Agaty pisze...

Przepiękne magnolie. Bardzo lubię Grę o tron, chociaż nie udało mi się obejrzeć wszystkich odcinków. Haft ze statkiem też super i ta biała ramka bardzo do niego pasuje, pozdrawiam
https://haftyagaty.blogspot.com

Małgosia - "Sztuka w papilotach" pisze...

Przepiękne są te magnolie! Cudowne kolory!
Grę o tron ogląda namiętnie mój mąż i starszy syn - mam wrażenie, że znają każdą scenę na pamięć :). Mnie jednak jakoś nie wciąga.
Temperatury to macie tam jednak niesamowite! U nas w cieniu od północnej strony domu mam maksymalnie 35 stopni, na słońcu to się w ogóle skala kończy... Nie cierpię upałów! A co mają powiedzieć koty w tych futerkach...

Jagna pisze...

piękne hafty :)

Iwona pisze...

Pięknie przybywa magnolii :-)
A upały masz nieziemskie...