niedziela, 1 lipca 2018

Magnolie oraz w poszukiwaniu tulipanów

Hejka!

Ostatnio podgoniłam z magnoliami, które po niemal monochromatycznym statku, są wspaniale kolorowe :)



Niedawno też szukałam mój haft, który rozpoczęłam wiele lat temu, Tulipany z Profilo, które były kiedyś w Empiku jako osobny zestaw, nie z gazetą. Ale gdzieś zaginął mi wzorek, czy któraś z was ma może ten wzór i podzieli się ze mną? Bardzo proszę, może znacie kogoś kto wyszywał...


Pozdrawiam was wszystkie bardzo serdecznie!

10 komentarzy:

Mariola pisze...

cudowne kwiaty

Jadwiga Król pisze...

Magnolie już są piękne i nie mogę się doczekać na ich koniec:)Pozdrawiam

HaftyTiny pisze...

Cześć patrzę na te tulipany i od razu sobie przypomniałam, że jakoś razem zaczęłysmy haftować ten wzór:) ja swojego też nie skończyłam przekopię pudła i dam Ci znacz czy znalazłam gdzieś wzór:) a magnolia piękna, uwielbiam, żałuję tylko, że tak krótko utrzymują się kwiaty na drzewach:)

HaftyTiny pisze...

Znalazłam😊

HaftyTiny pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
violka pisze...

Magnolie będą cudne, widać po tym kawałku :)
ps. z tulipanem nie pomogę, nie mam niestety tego schematu.

musiak87 pisze...

Wychodzą piękności! Bardzo ładnie wyglądają te podmalowane tła.
Pozdrawiam:)

Labores pisze...

Fantastycznie, jaka ulga ze bede mogla dokonczyc tulipanka :)

Anek73 pisze...

Kocham magnolie! :)

https://przystanek-klodzko.pl/

inakus_ pisze...

Jesteś prawdziwą artystką! :)