środa, 17 kwietnia 2019

Bratki w pałacu prezydenckim

Cześć :)
Hafcikuję właśnie bratki, które chcę wysłać przed Dniem Mamy w maju, nadam pewnie ze 2 tygodnie wcześniej (znając szybkość poczty), dlatego oglądając po raz drugi całą serię Przyjaciół xxx-uję sobie to:

A standardowo wrzucam fotki z mojego nowego miasta, jakim jest stolica Emiratów, Abu Dhabi:

Tutaj zdjęcia ze spaceru po Corniche czyli bulwarze nadmorskim, ponieważ w tym roku lato nie nadchodzi tak nagle i szybko, wieczorem można wybrać się na przechadzkę (do 30st). Dla podkreślenia, że naprawdę jest tu bardzo zielono jak na pustynne rejony


Tutaj tytułowy Pałac Prezydencki, który otwarto dla publiczności dopiero miesiąc temu. Uważam to za najwspanialszy zabytek Emiratów. Ten przepych to właśnie to, z czym zanim przyjechałam 3 lata temu kojarzyły mi się Emiraty. A nie tak dawno odwiedził to miejsce Papież Franciszek


 Pałacowa Biblioteka z której można wypożyczać książki

 Sala obrad (Majilis)
 W łazience kurki jak naparstki ;)


 W żyrandolu jest klatka schodowa mogąca zmieścić osobę, która od czasu do czasu go czyści... O_o
 A poniżej najciekawsze wg mnie prezenty od innych krajów dla Emiratów







 A tu wielkanocne jajka do kupienia w spożywczym, przyznacie że ciekawe ;)
Pytałyście o moją koteczkę, która choruje na przewlekłą niewydolność nerek. Dwa tygodnie temu mieliśmy załamanie, nie chciała jeść ani pić i wyglądało że koniec jest blisko, ale odratowaliśmy ją. Teraz samodzielnie podaję jej kroplówki co 3 dni i wtykam jedzenie do pyszczka, żeby nakłonić ją do jedzenia. Widać już poprawę, ale wiem że to nie na długo, ponieważ choroba postępuje i nie da się jej cofnąć...
Poniżej kilka zdjęć z naszego obiadku ze znajomymi w jednym z hoteli, dostęp do plaży oraz widok na Wielki Meczet




 Łazienka przyrestauracyjna w hotelu, no po prostu bajeczna! :)

Przesyłam moc uścisków!

8 komentarzy:

Jadwiga Król pisze...

Będzie piękny prezent dla mamy:)Podziwiam zdjęcia,mieszkasz w bajecznej krainie:)Trzymam kciuki za kotkę i moje trzy koty też:)Pozdrawiam

damar5 pisze...

Kocham kwiatki więc i te Twoje są śliczne :)
Zdjęcia obłędne,bagactwo i przepych aż bije po oczach :)

Małgosia - "Sztuka w papilotach" pisze...

No trzeba przyznać, że kasę to oni mają :))). W sumie to przy tym przepychu wygląda to w większości całkiem elegancko, nie można się przyczepić, że jakiś kicz czy coś w tym rodzaju. A że my nie jesteśmy do takich luksusów przyzwyczajeni, to po prostu trochę nas to przytłacza.
Koteczki bardzo mi szkoda, mam nadzieję, że nie cierpi. W tamtym roku musieliśmy uśpić psa, bo widać było, że bardzo się męczy, a leczenie nie dawało już żadnej nadziei na poprawę. To okropnie trudne decyzje... Trzymajcie się.
Hafcik śliczny, uwielbiam bratki, to takie radosne kwiatki :). Trzymam kciuki, żebyś zdążyła!

Jadwiga Król pisze...

Zdrowych wesołych rodzinnych świąt:)Pozdrawiam

piegucha pisze...

Fajnie, ze cos xxx. U mnie ostatnio przestoj, ale wizyta rodzinki zawsze tak na mnie wplywa.
Na bogato wszystko... Fajnie, ze macie co podziwiac. A ja podziwiam spokoj i nature w Nl :) Czekoladki te same i u mnie :P

violka pisze...

Ty to się naoglądasz tego bogactwa! Pokazuj je i nam :)
Bratki będą śliczne, jak wszystkie kwiatki te wyszywane, malowane i żywe.
Trzymajcie się tam, Wy i Kotka.
<3

Jagna pisze...

zdjęcia jak zwykle bajeczne... jak z opowieści tysiąca i jednej nocy :)
a dla kiciulka dużo zdrówka - pozdrawiam i miziam za uszkiem :)

Magiczny Świat Krzyżyków pisze...

Bardzo lubię oglądać Twoje fotorelacje. Bardzo ciekawy kraj.