niedziela, 21 lipca 2019

Zima dla ochłody

Hej hej :) 
U mnie największe upały, więc dla zbicia temperatury wybrałam zimowe okoliczności przyrody do wyhaftowania ;) Zerknijcie na ten ośnieżony krajobraz, czyż nie jest piękny?! Kiedy ja ostatnio widziałam śnieg w naturze..? Będzie ze 4 lata...



Jakiś czas temu wybraliśmy się do parku rozrywki w Dubaju, który przeniósł nas do dziecięcych wspomnień kiedy o 19tej oglądaliśmy bajki na dobranoc. A potem także takie, które oglądaliśmy również jako dorośli, bawiąc się równie dobrze, jak nie lepiej :)











Ten park to Dubai Parks & Resorts i składa się z Motion Pictures, Legolandu oraz Bollywood (to hinduska wersja Hollywood, w Indiach kręci się najwięcej filmów na świecie a tamtejsze gwiazdy są równie znane Hindusom co u nas gwiazdy Amerykańskie)














Fajnie było spędzić czas na zabawie, bo w każdym tkwi przecież dziecko ;)

8 komentarzy:

Małgosia - "Sztuka w papilotach" pisze...

Faktycznie świat jak z bajki! Ja nie przepadam za takimi rozrywkami, ale fajnie, że są takie miejsca, bo mnóstwo ludzi uwielbia się przenosić wprost do bajek z dzieciństwa :). Gwiazdy Bollywood są coraz bardziej znane także w Europie, coraz więcej ich produkcji trafia na nasze ekrany.
A hafcik uroczy (ja to już nie pamiętam kiedy ostatnio haftowałam...)! I tak szczerze mówiąc to w Polsce też coraz rzadziej widujemy śnieg. Tej zimy to coś tam ledwo poprószyło... Wcale mnie to nie cieszy, chciałabym, żeby były normalne cztery pory roku, jak dawniej, z porządną śnieżną i mroźną zimą. Bo jak tak dalej pójdzie, to będziemy ją oglądać tylko na haftach i obrazkach...

Bohomazing pisze...

Ja śniegu z prawdziwego zdarzenia też dawno nie widziałam... Zima bardziej kojarzy mi się z jakąś porą deszczową od pewnego czasu. Ależ ten park rozrywki ma rozmach! Chciałabym zobaczyć coś takiego na żywo :)

Piegucha pisze...

Sliczny hafcik, bardzo orzezwiajacy!
A ze sniegiem to powinnas sie cieszyc, bialy badziew nie jest ani mily ani ciekawy. Po 7 latach w Michigan, mam go dosc :P
Park rozrywki ciekawy, ale zaskoczyly mnie pustki na Twoich zdjeciach :P

Hafty Agaty pisze...

Park rozrywki wygląda bardzo zachęcająco, szczególnie dla rodzin z dziećmi. Też mnie trochę zdziwił brak ludzi na zdjęciach. Kartka przepiękna, bardzo lubię cała tą serię, kiedyś też wyhaftowałam jedną z nich. Pozdrawiam serdecznie :)

Jadwiga Król pisze...

Mam nadzieję,że się troszkę ochłodziłaś przy tym"zimnym" hafcie:)))) Sprawozdanie z parku rozrywki to dla mnie saiens fiction !!!Pozdrawiam

damar5 pisze...

Trochę ochłody by mi się przydało,ostatnio źle znoszę upały :(
Hafcik fajny ,lubię zimowe obrazki w naturze już mniej :)
Piękny bajkowy świat
Poz.Dana

violka pisze...

Jak Ty tam wytrzymujesz te upały?! Tak już przywykłaś? Bo chyba nie jesteś ciągle w klimatyzowanych pomieszczeniach?... a może...
Kartka jest urocza, także oprawiona w pięknie dopasowaną ramkę.
Pozdrawiam :)

Magiczny Świat Krzyżyków pisze...

Chętnie sama odwiedzłabym taki park. Zimowy domek cudeńko - moje klimaty.