wtorek, 29 listopada 2011

mix

Bardzo dziękuję za wyróżnienie od summer21 oraz adzia1313(Lidka)


Zasady zabawy:
1. Umieszczenie u siebie linka do bloga osoby, od której otrzymaliśmy nominację.
2. Wklejenie loga na swoim blogu.
3. Napisanie 7 rzeczy o sobie.
4. Nominowanie 15/16 osób i poinformowanie je o tym, pisząc odpowiedni komentarz.

Coś o mnie:

1. Uwielbiam czytać, w tym roku mam postanowienie przeczytać tyle książek, ile tygodni w roku

2. Lubię śmierdzące sery :D

3. Muzyka jest miodem dla moich uszu, ostatnio powtórka z Queen

4. Mam kota na punkcie kotów

5. Zbieram pocztówki z postcrossing.com

6. Maluję obrazy, dziś najnowsza odsłona

7. Wczoraj kupiłam sobie śliczny kubeczek


Do zabawy zapraszam każdego, kto ma na to ochotę!

4 komentarze:

HaftyTiny pisze...

Gratuluje wyróżnienia! a obraz przepiękny, co tu dużo pisać:D no i kubek fajny:D pozdrawiam

Loth Luin pisze...

Nie wiedziałam, że tak pięknie malujesz! Pokaż nam coś jeszcze :) gratuluje wyróżnienia, w pełni zasłużone ;)

Daniela pisze...

Gratuluję wyróżnienia, a kubek rzeczywiście śliczny!

semprelaprimavera pisze...

Ciekawa jestem czy pocztówki zbierane przez Ciebie dostajesz od znajomych?
Jak tak to daj na priv (agaott@interia.pl) znać bo staram się dużo zwiedzać i mogę Ci wysyłać pozdrowionka:)